Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle
destek@kas.com.tr adresine e-mail göndererek iletiniz.
Cihazın Bilgisayar Teknik Destek Birimine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:
- Bilgisayarınızın içindeki belgeleri size ait olan ortak ağda yedekleyiniz.
- Cihazın içinde ki bilgilerden bilgi işlem departmanı sorumlu değildir.
- Bilgisayarın oturum açma şifresini bilgi işlem departmanına iletiniz.
Bilgisayar Teknik Destek Hizmet Politikası:
- Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında size e-posta ile geri bildirimler gönderilecektir.
- Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
- Kurumumuzun yasal olarak aldığı lisanslı programlar dışında hiçbir program yüklenmeyecektir.
- Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisanslı olmayan programlardan sorumlu değildir.
- Birimimiz sorumluluğu altında yüklenen programlar (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003-2008r2-2012, Office, LibreOffice, HarmonyERP, 7zip, Adobe reader, Mozilla thunderbird)
- Cihazın arızası belirlendikten sonra kullanıcı e-posta ile bilgilendirilir.
- Cihazlar tamamen çalışamaz durumda ise hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.
Personelin @kas.com.tr uzantılı e-posta alabilmesi için bölüm amirinin destek@kas.com.tr adresine e-posta göndererek talepte bulunması gerekmektedir.
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız İnternet ve Ağ sorunlarını öncelikle destek@kas.com.tr
adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara,
destek verilmektedir.
Arıza veya Talep oluşturmadan önce yapılması gerekenler:
- İnternet erişim kablosunun bilgisayarınıza takılı olduğunu kontrol ediniz.
- Bilgisayarımın IP alıp almadığını kontrol ediniz.
- Bilgisayarımın ethernet kartı’nın etkin olduğunu kontrol ediniz.
Birimimize bildirmiş olduğunuz talepler hakkında http://10.60.0.14 adresine erişim sağlayarak bilgi alabilirsiniz.
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız İnternet ve Ağ sorunlarını öncelikle destek@kas.com.tr
adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara,
destek verilmektedir.
Arıza veya Talep oluşturmadan önce yapılması gerekenler:
- İnternet erişim kablosunun bilgisayarınıza takılı olduğunu kontrol ediniz.
- Bilgisayarımın IP alıp almadığını kontrol ediniz.
- Bilgisayarımın ethernet kartı’nın etkin olduğunu kontrol ediniz.
Birimimize bildirmiş olduğunuz talepler hakkında http://10.60.0.14 adresine erişim sağlayarak bilgi alabilirsiniz.
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız İnternet ve Ağ sorunlarını öncelikle destek@kas.com.tr
adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara,
destek verilmektedir.
Arıza veya Talep oluşturmadan önce yapılması gerekenler:
- İnternet erişim kablosunun bilgisayarınıza takılı olduğunu kontrol ediniz.
- Bilgisayarımın IP alıp almadığını kontrol ediniz.
- Bilgisayarımın ethernet kartı’nın etkin olduğunu kontrol ediniz.
Birimimize bildirmiş olduğunuz talepler hakkında http://10.60.0.14 adresine erişim sağlayarak bilgi alabilirsiniz.
Web siteleri ile ilgili sorunları öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-posta gönderiniz. Bildirilen arızalara talep sırasına göre destek verilmektedir.
Proje talepleri Fr.331 nolu Proje Talep Formu doldurarak destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen taleplere destek verilmektedir.
Proje Talep Formu oluşturulduktan sonra yapılması gerekenler:
- Form içerisinde bulunan her alan doldurulmalıdır.
- Doldurulan form bölüm amiri, ve genel müdür veya yardımcısı tarafından imzalanmalıdır.
Bilgisayar, donanım, yazılım taleperi FR.337 nolu Bilgisayar Donanım Yazılım talep formu doldurularak destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir.