Bilgi işlem departmanı bünyesinde yer alan teknik destek birimi görevleri aşağıdaki gibidir.
  • Bilgisayarlara işletim sistemi ve gerekli programları kurmak; yazıcı, tarayıcı vb. yan donanımların kurulumunu yapmak.

  • İdarenin bilişim ve teknolojik ihtiyaçlarını analiz etmek ve Bilgi İşlem Yöneticisine bildirmek.

  • Kullanıcı hesapları ile ilgili bloke kaldırma, silme, kişisel bilgilerini silme vb. işleri yapmak.

  • Gerek idari, gerekse teknik personelin (yapılan uygulamalar konusunda) ne tür eğitim alması gerektiği hususunda tespitlerde bulunmak.

  • Ofis katlarında ve üretim hatlarında bulunan el terminalleri, accespoint, kameralar vb cihazların çalışabilirliğini sağlamak.

  • Kendisine verilen görevleri şubedeki diğer personel ile işbirliği içinde yürütmek.

  • Kullanıcılara yerinde ya da uzaktan erişim ile bilgisayar sistemleri ve yan donanımları ile uygulama bazında teknik destek sağlanmak.

  • Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin ISO 27001 standardı şartlarına uyum sağlaması için gerekli çalışmaları yapmak

  • Firmamız ve paydaşlara ilişkin gizli bilgilerin üçüncü tarafların eline geçmesini engellemek için gerekli çalışmaları yapmak

Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-mail göndererek iletiniz. Cihazın Bilgisayar Teknik Destek Birimine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:
  • Bilgisayarınızın içindeki belgeleri size ait olan ortak ağda yedekleyiniz.
  • Cihazın içinde ki bilgilerden bilgi işlem departmanı sorumlu değildir.
  • Bilgisayarın oturum açma şifresini bilgi işlem departmanına iletiniz.

Bilgisayar Teknik Destek Hizmet Politikası:

  • Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında size e-posta ile geri bildirimler gönderilecektir.
  • Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
  • Kurumumuzun yasal olarak aldığı lisanslı programlar dışında hiçbir program yüklenmeyecektir.
  • Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisanslı olmayan programlardan sorumlu değildir.
  • Birimimiz sorumluluğu altında yüklenen programlar (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003-2008r2-2012, Office, LibreOffice, HarmonyERP, 7zip, Adobe reader, Mozilla thunderbird)
  •  Cihazın arızası belirlendikten sonra kullanıcı e-posta ile bilgilendirilir.
  • Cihazlar tamamen çalışamaz durumda ise hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.