Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız sorunları öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-mail göndererek iletiniz. Cihazın Bilgisayar Teknik Destek Birimine gönderilmeden önce yapılması gerekenler:
  • Bilgisayarınızın içindeki belgeleri size ait olan ortak ağda yedekleyiniz.
  • Cihazın içinde ki bilgilerden bilgi işlem departmanı sorumlu değildir.
  • Bilgisayarın oturum açma şifresini bilgi işlem departmanına iletiniz.

Bilgisayar Teknik Destek Hizmet Politikası:

  • Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında size e-posta ile geri bildirimler gönderilecektir.
  • Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
  • Kurumumuzun yasal olarak aldığı lisanslı programlar dışında hiçbir program yüklenmeyecektir.
  • Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisanslı olmayan programlardan sorumlu değildir.
  • Birimimiz sorumluluğu altında yüklenen programlar (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003-2008r2-2012, Office, LibreOffice, HarmonyERP, 7zip, Adobe reader, Mozilla thunderbird)
  •  Cihazın arızası belirlendikten sonra kullanıcı e-posta ile bilgilendirilir.
  • Cihazlar tamamen çalışamaz durumda ise hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.
Personelin @kas.com.tr uzantılı e-posta alabilmesi için bölüm amirinin destek@kas.com.tr adresine e-posta göndererek talepte bulunması gerekmektedir.
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız İnternet ve Ağ sorunlarını öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, destek verilmektedir. Arıza veya Talep oluşturmadan önce yapılması gerekenler:
  • İnternet erişim kablosunun bilgisayarınıza takılı olduğunu kontrol ediniz.
  • Bilgisayarımın IP alıp almadığını kontrol ediniz.
  • Bilgisayarımın ethernet kartı’nın etkin olduğunu kontrol ediniz.
Birimimize bildirmiş olduğunuz talepler hakkında http://10.60.0.14 adresine erişim sağlayarak bilgi alabilirsiniz.
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız İnternet ve Ağ sorunlarını öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, destek verilmektedir. Arıza veya Talep oluşturmadan önce yapılması gerekenler:
  • İnternet erişim kablosunun bilgisayarınıza takılı olduğunu kontrol ediniz.
  • Bilgisayarımın IP alıp almadığını kontrol ediniz.
  • Bilgisayarımın ethernet kartı’nın etkin olduğunu kontrol ediniz.
Birimimize bildirmiş olduğunuz talepler hakkında http://10.60.0.14 adresine erişim sağlayarak bilgi alabilirsiniz.
Bilgisayarlarınızda karşılaşacağınız İnternet ve Ağ sorunlarını öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen arızalara, destek verilmektedir. Arıza veya Talep oluşturmadan önce yapılması gerekenler:
  • İnternet erişim kablosunun bilgisayarınıza takılı olduğunu kontrol ediniz.
  • Bilgisayarımın IP alıp almadığını kontrol ediniz.
  • Bilgisayarımın ethernet kartı’nın etkin olduğunu kontrol ediniz.
Birimimize bildirmiş olduğunuz talepler hakkında http://10.60.0.14 adresine erişim sağlayarak bilgi alabilirsiniz.
Web siteleri ile ilgili sorunları öncelikle destek@kas.com.tr adresine e-posta gönderiniz. Bildirilen arızalara talep sırasına göre destek verilmektedir.
Proje talepleri Fr.331 nolu Proje Talep Formu doldurarak destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir. Talep sırasına göre, bildirilen taleplere destek verilmektedir. Proje Talep Formu oluşturulduktan sonra yapılması gerekenler:
  • Form içerisinde bulunan her alan doldurulmalıdır.
  • Doldurulan form bölüm amiri, ve genel müdür veya yardımcısı tarafından imzalanmalıdır.
Onay alınmadığını halde e-posta gönderilmiş Proje Talep Formaları dikkate alınmayacaktır.
Bilgisayar, donanım, yazılım taleperi FR.337 nolu Bilgisayar Donanım Yazılım talep formu doldurularak destek@kas.com.tr adresine e-posta göndermeniz gerekmektedir.