-
Bilgisayarlara işletim sistemi ve gerekli programları kurmak; yazıcı, tarayıcı vb. yan donanımların kurulumunu yapmak.
-
İdarenin bilişim ve teknolojik ihtiyaçlarını analiz etmek ve Bilgi İşlem Yöneticisine bildirmek.
-
Kullanıcı hesapları ile ilgili bloke kaldırma, silme, kişisel bilgilerini silme vb. işleri yapmak.
-
Gerek idari, gerekse teknik personelin (yapılan uygulamalar konusunda) ne tür eğitim alması gerektiği hususunda tespitlerde bulunmak.
-
Ofis katlarında ve üretim hatlarında bulunan el terminalleri, accespoint, kameralar vb cihazların çalışabilirliğini sağlamak.
-
Kendisine verilen görevleri şubedeki diğer personel ile işbirliği içinde yürütmek.
-
Kullanıcılara yerinde ya da uzaktan erişim ile bilgisayar sistemleri ve yan donanımları ile uygulama bazında teknik destek sağlanmak.
-
Bilgi Güvenliği Yönetim Sisteminin ISO 27001 standardı şartlarına uyum sağlaması için gerekli çalışmaları yapmak
-
Firmamız ve paydaşlara ilişkin gizli bilgilerin üçüncü tarafların eline geçmesini engellemek için gerekli çalışmaları yapmak
- Bilgisayarınızın içindeki belgeleri size ait olan ortak ağda yedekleyiniz.
- Cihazın içinde ki bilgilerden bilgi işlem departmanı sorumlu değildir.
- Bilgisayarın oturum açma şifresini bilgi işlem departmanına iletiniz.
Bilgisayar Teknik Destek Hizmet Politikası:
- Birimimize göndermiş olduğunuz cihazlar hakkında size e-posta ile geri bildirimler gönderilecektir.
- Birimimize cihaz girene kadar sorumluluğumuz dışındadır.
- Kurumumuzun yasal olarak aldığı lisanslı programlar dışında hiçbir program yüklenmeyecektir.
- Birimimiz, kullanıcıların kendi istekleriyle yükledikleri lisanslı olmayan programlardan sorumlu değildir.
- Birimimiz sorumluluğu altında yüklenen programlar (Windows 10, Windows 7, Windows 8, Windows Server 2003-2008r2-2012, Office, LibreOffice, HarmonyERP, 7zip, Adobe reader, Mozilla thunderbird)
- Cihazın arızası belirlendikten sonra kullanıcı e-posta ile bilgilendirilir.
- Cihazlar tamamen çalışamaz durumda ise hurdaya ayrılabilir teknik görüş raporu yazılır.